KoHOM – Natječaj za donaciju uredskog namještaja za ordinacije 06-2012
Poštovani kolegice i kolege, članovi, simpatizeri, obiteljski liječnici i naše medicinske sestre i tehničari, dragi pacijenti.
Zahvaljujući dobrim ljudima Koordinacija hrvatske obiteljske medicine dobila je određenu količinu uredskog namještaja starog od 1 do 2 godine. Namještaj je očuvan u odličnom stanju, daleko bolji od onog u brojnim ordinacijama koji se danas koristi.
KoHOM natječaj dokumentacija (MS Word – odaberite file/download opciju)
KoHOM natječaj dokumentacija (PDF dokument – odaberite file/download opciju)
Odlučili smo isti namještaj pokloniti našim obiteljskim liječnicima u čiju djelatnost Republika Hrvatska i zdravstvena vlast sistematski ne ulaže već više od 20 godina. Unatoč takvoj nebrizi zdravstvenih vlasti, mi imamo odlične zdravstvene rezultate, broj dnevno obrađenih pacijenata u ordinacijama nam je u prosjeku dva do tri puta veći od europskog prosjeka i nikada nismo zaboravili da živimo s našim pacijentima i njihovim obiteljima i da s njima dijelimo sve Scile i Haridbe ovog našeg zdravstva.
Vjerujemo da će onim timovima koji ga dobiju omogućiti rad u mirnijoj i ljepšoj atmosferi, smanjiti troškove za opremanje ordinacija, a našim pacijentima da će doprinjeti osjećaju da su došli na mjesto gdje se mogu dobro osjećati i podijeliti svoje brige sa svojim obiteljskim liječnicima.
Predmet natječaja je niže popisan katalog sa fotografijama. Ovo je drugi ovakav natječaj ove godine. Zamolbe i dokumentacija iz prethodnog natječaja se ne prenose na ovaj.
Natječaj počinje 11. lipnja, 2012.g. i traje 9 dana.
Razredbeni postupak će se provesti u jednom danu po završetku natječaja.
Odgovorne osobe za razredbeni postupak su:
- dr. Ljiljana Ćenan, član Nadzornog odbora KoHOMa (ljiljana.cenan X gmail.com),
- dr. Leonardo Bressan, tajnik KoHOMa (kohomtajnik X yahoo.com),
- dr. Mario Malnar, predsjednik KoHOMa (mario.malnar1 X gmail.com)
(u naslovu email adrese – X je oznaka za @)
Tijekom natječaja i do 1 dan po završetku, sudionike natječaja komisija može kontaktirati radi pojašnjenja i dopune podataka.
Natječajnu dokumentaciju i ponude/zamolbe dostavljaju se isključivo u obliku elektronske pošte. Svaki drugi oblik dostavljanja ponuda se neće razmatrati.
Email adresa za dostavu natječajne dokumentacije jest: kohom.natjecaj@gmail.com
Propozicije i uvjeti za natječaj:
Uvjeti: (obavezno za svakog sudionika)
- potreba za novijim namještajem u dobroj vjeri sudionika natječaja.
- članstvo u KoHOMu i plaćena članarina u tekućoj godini.
- liječnik praktičar u obiteljskoj medicini, voditelj tima. Za domove zdravlja i liječnike radnike DZova apliciranje u ime liječnika praktičara, tj. njegove ordinacije provodi dom zdravlja po ovlaštenoj osobi.
Propozicije: (neobavezno, ali povećava vjerojatnost dobijanja željenog)
- visina iznosa ukupnih realnih iznosa standardnih režijskih troškova i zakupnine tima kroz tri zimska mjeseca (studeni, prosinac, siječanj) te tri ljetna mjeseca (lipanj, srpanj, kolovoz).
- za privatnu praksu posljednji mjesečni iznos prihoda tima od HZZOa. (samo iznos glavarine, bez dodataka)
- dosadašnji izgled namještaja sa prisutnim liječnikom i sestrom/tehničarem na fotografiji.
Dokumentacija za natječaj:
Dokument A: Ime prezime voditelja tima obiteljske medicine, naziv ordinacije, adresa ordinacije, email ordinacije, kontakt fiksni telefon, kontakt mobilni telefon, napomena da li je privatna praksa ili radnik DZa. (formular u privitku)
Izjava A: sudionik natječaja (voditelj tima, a za DZ odgovorna osoba) se u natječajnoj dokumentaciji obvezuje potpisanom izjavom sa žigom ordinacije i faksimilom liječnika (ili žigom ustanove za Dom zdravlja) da dobijena sredstva neće dalje prodavati ili poklanjati bez prethodno pribavljene suglasnosti KoHOMa pod prijetnjom snošenja naknade štete u iznosu vrijednosti sličnog, a novog namještaja i javne obvjave. (Izjava u privitku).
- dokaz o obavljanju prakse u obiteljskoj medicini – za privatnu praksu sken naslovne stranice zadnjeg ugovora s HZZOom (2012.g.) gdje je navedena ordinacija punim nazivom. Za ordinacije DZa skeniran dio ugovora s HZZOom gdje se navodi voditelj tima i adresa ordinacije za koju se natječe.
- sken zbirnih računa za režije grupirano po mjesecima u “ljeto” i “zima” s jasno vidljivim iznosima i mjesecima na koje se odnosi.
- za privatnu praksu kopija izvatka iz banke gdje je vidljiva zadnja uplata od HZZOa za svrhu glavarine.
- fotografije liječnika i sestre/tehničara uz namještaj koji se želi zamjeniti.
- Popis šifara artikala (npr. VIS, SUP, SUC) s željenom količinom. Npr: VIS x1, SUP x2.
Dokumentacija nakon natječaja koju treba dostaviti tajniku KoHOMa, dr. Leonardu Bressanu na adresu:
KoHOM Primorsko Goranske županije
Ivana Dežmana 6
51000 Rijeka
KoHOM natječaj dokumentacija (MS Word – odaberite file/download opciju)
KoHOM natječaj dokumentacija (PDF dokument – odaberite file/download opciju)
Dokument A u originalu – opći podaci i kontakt podaci sudionika.
Izjava A u originalu: sudionik natječaja se u natječajnoj dokumentaciji obvezuje potpisanom izjavom sa žigom ordinacije i faksimilom liječnika da dobijena sredstva neće dalje prodavati ili poklanjati bez prethodno pribavljene suglasnosti KoHOMa pod prijetnjom snošenja kazne u iznosu vrijednosti sličnog, a novog namještaja. (Izjava u privitku natječaja – formular u word formatu).
Kopija potvrde o plaćenim troškovima dostave po predračunu/pouzećem.
U slučaju zloupotrebe bilo koje vrste, KoHOM zadržava pravo provođenja sankcija predviđenih statutom KoHOMa te javnom objavom detalja i načina na koji je zloupotreba nastala.
Dokumente je nužno poslati emailom na: kohom.natjecaj@gmail.com
Sudionici natječaja mogu dobiti uvid u rezultate natječaja na upit tajniku.
Dostava
Dogovoreni su povoljni uvjeti dostave na adrese sudionika natječaja ili do najbližih gradova/centara u razini ili blizu cijena dostave HP expressa. Plaćanje dostave predviđeno je preuzimanjem ili po ponudi dostavljača koju se unaprijed uplati. O istome će se sudionici naknadno obavijestiti.
Ukoliko bude financijski moguće, KoHOM će iz vlastitih sredstava subvencionirati dio ili u izvanrednim okolnostima (npr. teški financijski uvjeti rada tima ili slično) u cijelosti financirati dostavu predmeta natječaja. Ta odluka će se donositi po dostavi ponude dostavljača za svaku pojedinu dostavu. Predmet natječaja se može preuzeti i osobno uz prethodni dogovor i najavu.
Za sve nejasnoće i probleme u dostavi dokumentacije obratite se na mobitel +385 91 1556 487, administrator natječaja, g. Matija Vlahović. Ako s njim ne uspijete riješiti problem – 091 735 7572, Mario Malnar. Pitanja koja su odgovorena u ovoj dokumentaciji se neće ponovno odgovarati – zato dobro pročitajte upute!
Predsjednik i tajnik KoHOMa zadržavaju pravo, uz pisanu suglasnost obojice, jednostranog odlučivanja o uvjetima natječaja, njegovog poništavanja ili izmjene ostalih elemenata natječaja i zbog toga preuzimanju potpunu odgovornost.
Nadzor nad natječajem u sklopu nadzora rada KoHOMa provodi Nadzorni odbor KoHOMa kroz svoj redoviti rad.
Žalba na rezultate natječaja ne odlaže provedbu istoga, a upućuje se na NO KoHOMa putem tajnika dr. Leonarda Bressana.