home NAJAVE, NOVOSTI Natječaj za donaciju uredskog namještaja za ordinacije 06-2012

Natječaj za donaciju uredskog namještaja za ordinacije 06-2012

KoHOM – Natječaj za donaciju uredskog namještaja za ordinacije 06-2012

Poštovani kolegice i kolege, članovi, simpatizeri, obiteljski liječnici i naše medicinske sestre i tehničari, dragi pacijenti.

Zahvaljujući dobrim ljudima Koordinacija hrvatske obiteljske medicine dobila je određenu količinu uredskog namještaja starog od 1 do 2 godine. Namještaj je očuvan u odličnom stanju, daleko bolji od onog u brojnim ordinacijama koji se danas koristi.

KoHOM natječaj dokumentacija (MS Word – odaberite file/download opciju)

KoHOM natječaj dokumentacija (PDF dokument – odaberite file/download opciju)

Odlučili smo isti namještaj pokloniti našim obiteljskim liječnicima u čiju djelatnost Republika Hrvatska i zdravstvena vlast sistematski ne ulaže već više od 20 godina. Unatoč takvoj nebrizi zdravstvenih vlasti, mi imamo odlične zdravstvene rezultate, broj dnevno obrađenih pacijenata u ordinacijama nam je u prosjeku dva do tri puta veći od europskog prosjeka i nikada nismo zaboravili da živimo s našim pacijentima i njihovim obiteljima i da s njima dijelimo sve Scile i Haridbe ovog našeg zdravstva.

Vjerujemo da će onim timovima koji ga dobiju omogućiti rad u mirnijoj i ljepšoj atmosferi, smanjiti troškove za opremanje ordinacija, a našim pacijentima da će doprinjeti osjećaju da su došli na mjesto gdje se mogu dobro osjećati i podijeliti svoje brige sa svojim obiteljskim liječnicima.

Predmet natječaja je niže popisan katalog sa fotografijama. Ovo je drugi ovakav natječaj ove godine. Zamolbe i dokumentacija iz prethodnog natječaja se ne prenose na ovaj.

Natječaj počinje 11. lipnja, 2012.g. i traje 9 dana.

Razredbeni postupak će se provesti u jednom danu po završetku natječaja.

Odgovorne osobe za razredbeni postupak su:

  • dr. Ljiljana Ćenan, član Nadzornog odbora KoHOMa (ljiljana.cenan X gmail.com),
  • dr. Leonardo Bressan, tajnik KoHOMa (kohomtajnik X yahoo.com),
  • dr. Mario Malnar, predsjednik KoHOMa (mario.malnar1 X gmail.com)

(u naslovu email adrese – X je oznaka za @)

Tijekom natječaja i do 1 dan po završetku, sudionike natječaja komisija može kontaktirati radi pojašnjenja i dopune podataka.

Natječajnu dokumentaciju i ponude/zamolbe dostavljaju se isključivo u obliku elektronske pošte. Svaki drugi oblik dostavljanja ponuda se neće razmatrati.

Email adresa za dostavu natječajne dokumentacije jest: kohom.natjecaj@gmail.com

Propozicije i uvjeti za natječaj:

Uvjeti: (obavezno za svakog sudionika)

  • potreba za novijim namještajem u dobroj vjeri sudionika natječaja.
  • članstvo u KoHOMu i plaćena članarina u tekućoj godini.
  • liječnik praktičar u obiteljskoj medicini, voditelj tima. Za domove zdravlja i liječnike radnike DZova apliciranje u ime liječnika praktičara, tj. njegove ordinacije provodi dom zdravlja po ovlaštenoj osobi.

Propozicije: (neobavezno, ali povećava vjerojatnost dobijanja željenog)

  • visina iznosa ukupnih realnih iznosa standardnih režijskih troškova i zakupnine tima kroz tri zimska mjeseca (studeni, prosinac, siječanj) te tri ljetna mjeseca (lipanj, srpanj, kolovoz).
  • za privatnu praksu posljednji mjesečni iznos prihoda tima od HZZOa. (samo iznos glavarine, bez dodataka)
  • dosadašnji izgled namještaja sa prisutnim liječnikom i sestrom/tehničarem na fotografiji.

Dokumentacija za natječaj:

Dokument A: Ime prezime voditelja tima obiteljske medicine, naziv ordinacije, adresa ordinacije, email ordinacije, kontakt fiksni telefon, kontakt mobilni telefon, napomena da li je privatna praksa ili radnik DZa. (formular u privitku)

Izjava A: sudionik natječaja (voditelj tima, a za DZ odgovorna osoba) se u natječajnoj dokumentaciji obvezuje potpisanom izjavom sa žigom ordinacije i faksimilom liječnika (ili žigom ustanove za Dom zdravlja) da dobijena sredstva neće dalje prodavati ili poklanjati bez prethodno pribavljene suglasnosti KoHOMa pod prijetnjom snošenja naknade štete u iznosu vrijednosti sličnog, a novog namještaja i javne obvjave. (Izjava u privitku).

  • dokaz o obavljanju prakse u obiteljskoj medicini – za privatnu praksu sken naslovne stranice zadnjeg ugovora s HZZOom (2012.g.) gdje je navedena ordinacija punim nazivom. Za ordinacije DZa skeniran dio ugovora s HZZOom gdje se navodi voditelj tima i adresa ordinacije za koju se natječe.
  • sken zbirnih računa za režije grupirano po mjesecima u “ljeto” i “zima” s jasno vidljivim iznosima i mjesecima na koje se odnosi.
  • za privatnu praksu kopija izvatka iz banke gdje je vidljiva zadnja uplata od HZZOa za svrhu glavarine.
  • fotografije liječnika i sestre/tehničara uz namještaj koji se želi zamjeniti.
  • Popis šifara artikala (npr. VIS, SUP, SUC) s željenom količinom. Npr: VIS x1, SUP x2.

Dokumentacija nakon natječaja koju treba dostaviti tajniku KoHOMa, dr. Leonardu Bressanu na adresu:

KoHOM Primorsko Goranske županije

Ivana Dežmana 6

51000 Rijeka

KoHOM natječaj dokumentacija (MS Word – odaberite file/download opciju)

KoHOM natječaj dokumentacija (PDF dokument – odaberite file/download opciju)

Dokument A u originalu – opći podaci i kontakt podaci sudionika.

Izjava A u originalu: sudionik natječaja se u natječajnoj dokumentaciji obvezuje potpisanom izjavom sa žigom ordinacije i faksimilom liječnika da dobijena sredstva neće dalje prodavati ili poklanjati bez prethodno pribavljene suglasnosti KoHOMa pod prijetnjom snošenja kazne u iznosu vrijednosti sličnog, a novog namještaja. (Izjava u privitku natječaja – formular u word formatu).

Kopija potvrde o plaćenim troškovima dostave po predračunu/pouzećem.

U slučaju zloupotrebe bilo koje vrste, KoHOM zadržava pravo provođenja sankcija predviđenih statutom KoHOMa te javnom objavom detalja i načina na koji je zloupotreba nastala.

Dokumente je nužno poslati emailom na: kohom.natjecaj@gmail.com

Sudionici natječaja mogu dobiti uvid u rezultate natječaja na upit tajniku.

Dostava

Dogovoreni su povoljni uvjeti dostave na adrese sudionika natječaja ili do najbližih gradova/centara u razini ili blizu cijena dostave HP expressa. Plaćanje dostave predviđeno je preuzimanjem ili po ponudi dostavljača koju se unaprijed uplati. O istome će se sudionici naknadno obavijestiti.

Ukoliko bude financijski moguće, KoHOM će iz vlastitih sredstava subvencionirati dio ili u izvanrednim okolnostima (npr. teški financijski uvjeti rada tima ili slično) u cijelosti financirati dostavu predmeta natječaja. Ta odluka će se donositi po dostavi ponude dostavljača za svaku pojedinu dostavu. Predmet natječaja se može preuzeti i osobno uz prethodni dogovor i najavu.

Za sve nejasnoće i probleme u dostavi dokumentacije obratite se na mobitel +385 91 1556 487, administrator natječaja, g. Matija Vlahović. Ako s njim ne uspijete riješiti problem – 091 735 7572, Mario Malnar. Pitanja koja su odgovorena u ovoj dokumentaciji se neće ponovno odgovarati – zato dobro pročitajte upute!

Predsjednik i tajnik KoHOMa zadržavaju pravo, uz pisanu suglasnost obojice, jednostranog odlučivanja o uvjetima natječaja, njegovog poništavanja ili izmjene ostalih elemenata natječaja i zbog toga preuzimanju potpunu odgovornost.

Nadzor nad natječajem u sklopu nadzora rada KoHOMa provodi Nadzorni odbor KoHOMa kroz svoj redoviti rad.

Žalba na rezultate natječaja ne odlaže provedbu istoga, a upućuje se na NO KoHOMa putem tajnika dr. Leonarda Bressana.

Discover more from KoHOM

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading