home COVID-19, ZAgovornica Pismo ravnatelju Doma zdravlja

Pismo ravnatelju Doma zdravlja

Poštovani gospodine ravnatelju doma zdravlja,

Obziroma da sutra radim u COVID ambulanti, a nismo dobili nikakva uputstva, koji je postupak u radu sa pacijentima?

Da li pacijenti ulaze u prostor ambulante radi pregleda ili se sa pacijentima komunicira samo telefonom? Jedino je navedeno da kod uzimanj brisa pacijenti dolaze najavljeno.

Niste nam osigurali nikakvu dodatnu edukaciju o primjeni zaštitne opreme i uzimanja brisa u navedenim ambulanta što je Vaša obaveza prema preporuci Operativnog tima KS MIZ.

Da li u ambulanti postoji sva zaštitna oprema koja je neophodna pri radu sa bolesnikom koji je potencijalni izvor zaraze?

Puno je nejasnoća , a nas se svaki dan po dvoje šalje , da se izlažemo direktnom izvoru zaraze!

Što će se dogoditi ako se razbolim, tko mi osigurava i plaća zamjenu za vrijeme moje bolesti obzirom da nisam djelatnik doma zdravlja?

Navodim da cijelo ovo vrijeme radim puno radno vrijeme, radne subote, posebna dežursta, nema potrebe za prerasporedom radnog vremena, tko mi plaća prekovremeni rad u COVID ambulanti? Sutra neću biti na svom radnom mjestu, čime kršim sklopljeni Ugovor sa HZZO-om, a po naredbi voditelja ispostave, da li je to opravdan razlog za HZZO i kontrolore koji kontroliraju da li sam pristna na radnom mjestu. Tko će suta popodne odraditi moje hitne i neodgodive pacijente, tko će im pisati propusnice? Doktor koji me inače mijenja za vrijeme godišnjeg odmora radi tek sutra poslije podne! Sestra sama u ambulanti? Da li to znači da i inače sestra može sama raditi i da mene uopće ne treba?

Molim Vas hitno konkretne odgovore u pisanom obliku.

LP

 

Discover more from KoHOM

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading