Poštovani kolegice i kolege, članovi, simpatizeri, obiteljski liječnici i naše medicinske sestre i tehničari, dragi pacijenti.
Zahvaljujući dobrim ljudima Koordinacija hrvatske obiteljske medicine dobila je određenu količinu uredskog namještaja starog od 1 do 2 godine. Namještaj je očuvan u odličnom stanju, daleko bolji od onog u brojnim ordinacijama koji se danas koristi.
Odlučili smo isti namještaj pokloniti našim obiteljskim liječnicima u čiju djelatnost Republika Hrvatska i zdravstvena vlast sistematski ne ulaže već više od 20 godina. Unatoč takvoj nebrizi zdravstvenih vlasti, mi imamo odlične zdravstvene rezultate, broj dnevno obrađenih pacijenata u ordinacijama nam je u prosjeku dva do tri puta veći od europskog prosjeka i nikada nismo zaboravili da živimo s našim pacijentima i njihovim obiteljima i da s njima dijelimo sve Scile i Haridbe ovog našeg zdravstva.
(odaberite desnim klikom miša i odaberite opciju Save as…)
Vjerujemo da će onim timovima koji ga dobiju omogućiti rad u mirnijoj i ljepšoj atmosferi, smanjiti troškove za opremanje ordinacija, a našim pacijentima da će doprinjeti osjećaju da su došli na mjesto gdje se mogu dobro osjećati i podijeliti svoje brige sa svojim obiteljskim liječnicima.
Predmet natječaja je niže popisan katalog sa fotografijama. Natječaj će se odvijati u dva dijela. Predmet prvog dijela je dio namještaja uskladišten na lokaciji Kaptol centar, Zagreb. Drugi dio natječaja će nastupiti nakon prvog objavom na našim web stranicama. Zahtjevi i zamolbe iz prvog dijela ne prenose se na drugi, pa će biti potrebno zamolbu ponoviti.
Natječaj počinje 14. ožujka, 2012.g. i traje 9 dana.
Razredbeni postupak će se provesti u jednom danu po završetku natječaja.
Odgovorne osobe za razredbeni postupak su:
1. dr. Ljiljana Ćenan, član Nadzornog odbora KoHOMa (ljiljana.cenan X gmail.com),
2. dr. Leonardo Bressan, tajnik KoHOMa (kohomtajnik X yahoo.com),
3. dr. Mario Malnar, predsjednik KoHOMa (mario.malnar1 X gmail.com)
(u naslovu email adrese – X je oznaka za @)
——————————————————————–
Natječajna dokumentacija
Izjava “A” – MS Word (Izjava “A”.pdf)
Dokument “A” – MS Word (Dokument “A”.pdf)
(odaberite desnim klikom miša i odaberite opciju Save as…)
——————————————————————–
Tijekom natječaja i do 1 dan po završetku, sudionike natječaja komisija može kontaktirati radi pojašnjenja i dopune podataka.
Natječajnu dokumentaciju i ponude/zamolbe dostavljaju se isključivo u obliku elektronske pošte. Svaki drugi oblik dostavljanja ponuda se neće razmatrati. Email adresa za dostavu natječajne dokumentacije jest: