home HZZO, NOVOSTI HZZO mobilna aplikacija

HZZO mobilna aplikacija

mobile-app

Ideja mobilne aplikacije je u principu dobra. Pacijentima bi aplikacija omogućila siguran način komunikacije s obiteljskim doktorom, za razliku od e-maila, SMS-a i drugih mreža, u slučaju kada trebaju naručiti lijekove za kroničnu terapiju, uputnice za kontrole u slučaju kroničnih bolesti i slično.

Ovakav način komunikacije može smanjiti telefonske pozive, ali treba naglasiti da će se usluga pružiti u roku 48 sati radnim radom, a ne odmah po primitku zahtjeva.

Primarna uloga liječnika obiteljske medicine i dalje ostaje pregledavanje, liječenje i komunikacija u ordinaciji. Naših 20 minuta za pacijenta ostaje glavni dio našeg rada.U strukturiranom radnom vremenu liječnika obiteljske medicine ostavljamo sat vremena dnevno za rješavanje administracije, a među ostalim i za mobilnu aplikaciju.

Problemi koje vidimo za uvođenje mobilne aplikacije je provedba same ideje.

Liječniku i medicinskoj sestri je potrebno vrijeme za upoznavanje pacijenta sa mobilnom aplikacijom, davanja zaporke i potpisivanja ugovora sa pacijentom o korištenju mobilne aplikacije.

Upitna je informatička pismenost stanovništva te posjedovanje i korištenje “pametnog” mobilnog telefona, koja nije jednaka u cijeloj Hrvatskoj.Drugi problem je što trenutno svi računalni programi s kojima radimo ne podržavaju tu aplikaciju, iako se na tome radi.

Smatramo da je sama ideja mobilne aplikacije dobra, ali je trenutna provedba upitna, te se pokazalo još jedanput da HZZO komunicira sa zdravstvenim radnicima preko medija, te se čini kao da se radi o reklamiranju HZZO-a da bi se odvukla pažnja sa pravih problema u zdravstvu.

Predsjednica KoHOM-a
Vikica Krolo dr.med.

U Zagrebu, 24.10.2016.g.

Discover more from KoHOM

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading